Ondersteuning betreft het afhandelen van zaken als vragen, verzoeken en klachten.
Beschikbaarheid deelnemers | Norm |
Voor service en support aan elkaar, dienstverleners, eindgebruikers en de beheerorganisatie bij onder andere het: ondersteunen bij het gebruik van Elektronische Toegangsdiensten; verstrekken van informatie; aannemen en beantwoorden van vragen (ook van gebruikers); in behandeling nemen van storingen en klachten over Elektronische Toegangsdiensten en de dienstverlening daarover; (helpen) testen en hertesten van aansluitingen; aanmaken, toewijzen en sluiten van door de deelnemer aangemaakte meldingen.
| Zie Servicevenster |
Beschikbaarheid beheerorganisatie | Norm |
Voor service en support aan deelnemers bij onder andere het: verstrekken van informatie; in behandeling nemen van storingen en wensen m.b.t. systemen van de Beheerorganisatie; (helpen) aansluiten op Elektronische Toegangsdiensten; hulp bij technische implementatie; uitvoeren van certificaatwissels; aankondiging van onderhoud; DAL aanvragen en DNS wijzigingen cookie domeinen.
| Zie Servicevenster |