Skip to main content
Skip table of contents

Ondersteuning

Ondersteuning betreft het afhandelen van zaken als vragen, verzoeken en klachten.

Beschikbaarheid deelnemersNorm

Voor service en support aan elkaar, dienstverleners, eindgebruikers en de beheerorganisatie bij onder andere het:

  • ondersteunen bij het gebruik van Elektronische Toegangsdiensten;
  • verstrekken van informatie;
  • aannemen en beantwoorden van vragen (ook van gebruikers);
  • in behandeling nemen van storingen en klachten over Elektronische Toegangsdiensten en de dienstverlening daarover;
  • (helpen) testen en hertesten van aansluitingen;
  • aanmaken, toewijzen en sluiten van door de deelnemer aangemaakte meldingen.
Zie Servicevenster
Beschikbaarheid beheerorganisatieNorm

Voor service en support aan deelnemers bij onder andere het:

  • verstrekken van informatie;
  • in behandeling nemen van storingen en wensen m.b.t. systemen van de Beheerorganisatie;
  • (helpen) aansluiten op Elektronische Toegangsdiensten;
  • hulp bij technische implementatie;
  • uitvoeren van certificaatwissels;
  • aankondiging van onderhoud;
  • DAL aanvragen en DNS wijzigingen cookie domeinen.
Zie Servicevenster
JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.