Ondersteuning betreft het afhandelen van zaken als vragen, verzoeken en klachten.
Beschikbaarheid deelnemers | Norm |
Voor service en support aan elkaar, dienstverleners, eindgebruikers en de beheerorganisatie bij onder andere het: - ondersteunen bij het gebruik van Elektronische Toegangsdiensten;
- verstrekken van informatie;
- aannemen en beantwoorden van vragen (ook van gebruikers);
- in behandeling nemen van storingen en klachten over Elektronische Toegangsdiensten en de dienstverlening daarover;
- (helpen) testen en hertesten van aansluitingen;
- aanmaken, toewijzen en sluiten van door de deelnemer aangemaakte meldingen.
| Zie Servicevenster |
Beschikbaarheid beheerorganisatie | Norm |
Voor service en support aan deelnemers bij onder andere het: - verstrekken van informatie;
- in behandeling nemen van storingen en wensen m.b.t. systemen van de Beheerorganisatie;
- (helpen) aansluiten op Elektronische Toegangsdiensten;
- hulp bij technische implementatie;
- uitvoeren van certificaatwissels;
- aankondiging van onderhoud;
- DAL aanvragen en DNS wijzigingen cookie domeinen.
| Zie Servicevenster |